اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۹۵۹۵

کریمی: آرزوی ترامپ به گور خواهد رفت

کریمی: آرزوی ترامپ به گور خواهد رفت
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: آرزوی ترامپ در خصوص انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس شریف به گور خواهد رفت.
۱۸:۳۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

علی اکبر کریمی در گفت‌وگویی، افزود: اظهارات سخیف و نابخردانه رییس جمهور آمریکا در خصوص انتقال سفارتخانه آمریکا از تل‌آویو به عنوان پایتخت فعلی رژیم جعلی صهیونیستی به قدس شریف، اقدام بسیار ناشایستی بود که مورد انتقاد و اعتراض جهان بویژه دنیای اسلام قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه قدس قبله اول جهان اسلام است، افزود: مسلمانان به هیچ وجه اجازه نخواهند داد که قدس شریف به عنوان قبله اول امت اسلامی زیر یوغ صهیونیست‌ها قرار گیرد و پایتخت رژیم جعلی اسرائیل شود.

کریمی تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا هم با این اظهارات سخیفانه خود موجب انزوای بیشتر این کشور در صحنه بین المللی شد و جهان اسلام نشان خواهد داد که این تصمیم ناشایست و اقدام نابخردانه توطئه‌ای برای تسلط بیشتر رژیم صهیونیستی بر سرزمین فلسطین است و قطعا با محکوم کردن آن، خط بطلانی بر توطئه شوم مستبدان عالم خواهند کشید.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان هیچگاه در خصوص هر گونه اظهار نظر گستاخانه از سوی مستکبران عالم نسبت به قدس شریف به عنوان یک سرزمین مقدس کوتاه نخواهند آمد، افزود: این سرزمین مقدس علاوه بر اینکه قبله اول مسلمانان محسوب می‌شود، در معراج پیامبر اکرم (ص) نیز نماد قدس شریف مورد تاکید قرآن کریم قرار گرفته است.

این نماینده مردم در خانه ملت اظهار کرد: رژیم جعلی صهیونیستی با مقاومتی که در منطقه صورت گرفته است روز به روز به سمت نابودی و اضمحلال پیش می‌رود و همان طور که مقام‌معظم‌رهبری فرمودند رژیم اسرائیل آینده خود را نخواهد دید.

وی تاکید کرد: بدون تردید راه مقاومت تا نابودی کامل رژیم جعلی اسرائیل ادامه خواهد داشت و موضع جمهوری اسلامی ایران حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات آمریکا و اسرائیل است. ترامپ بداند که قدس شریف متعلق به مردم فلسطین بوده و به عنوان یک سرزمین مقدس در دست مسلمانان باقی خواهد ماند.

منبع: ایسنا
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
برچسب ها: کریمی ترامپ
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین